צרו איתנו קשר >

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם!

שמאי מקרקעין בקריות

ראשי / שמאי מקרקעין בקריות

שמאי מקרקעין בקריות - בשבילכם ועבורכם

משרד שמאי מקרקעין גסטפרוינד- מרקו מלווה לקוחות פרטיים, עסקיים, חברות ציבוריות ופרטיות ותאגידים בקרית אתא, קרית חיים, קרית מוצקין, קרית ים והסביבה.

 

אנו מעניקים מגוון שירותי שמאות מקרקעין באזור הקריות, ומגיעים אליכם עם חומר אנושי מקצועי ואיכותי, על מנת לספק לכם, שותפינו לדרך, שירות מקצועי, אדיב ויעיל.

 


על מנת לתת מענה כולל ומקיף לקהל לקוחותינו במשרדנו מועסקים גם- מהנדס גידואטי (מודד) ואדריכל. מעבר לכך, אחד מהשותפים במשרד הינו עורך דין בעל וותק של כ-15 שנה בנושאי המקרקעין, וכך אנחנו יכולים לרותם את כל הפונקציות הרלוונטיות לטובת הלקוח, 
תחת קורת גג אחת.

 

צוות המשרד מתעדכן באופן תדיר בכל השינויים המתרחשים בענף הנדל"ן, מתוך רצון לתת את השירות המקצועי ביותר מחד, ומאידך לעשות זאת בזמן הקצר ביותר, מתוך הבנה כי מהירות התגובה בעל משמעות רבה.

אם אתם מחפשים שמאי מקרקעין בקריות והסביבה אז הגעתם למקום הנכון ונשמח לתת לכם את המענה האיכותי, המקצועי, ההוגן וההגון ביותר. מוזמנים ליצור איתנו קשר בטופס המופיע בעמוד או לחייג אלינו, בקלות ובמהירות.

מחפשים שמאי מקרקעין בקריות? השאירו פרטים!

מי אנחנו?

נגן וידאו

מגוון שירותי שמאות מקרקעין בקריות

עליית שווי הקרקע שלכם שווה כסף, והרשויות ידרשו 50% אחוז מההשבחה שנוצרה עקב אותה עלייה. משרדנו ליווה ומלווה מאות לקוחות בבקשות להגשת פטור או ערעור על היטל השבחה. הגשנו שומות רבות להיטלי השבחה באזור הקריות והסביבה.

השגה לשומת רשות מקרקעי ישראל

התנגדויות לשומות רשות מקרקעין ישראל (מה שרבים מכירים כמינהל) הן חלק מסל השירותים שאנחנו מציעים לקהל הלקוחות. התשלומים אותם יכול לדרוש רמ"י – דמי היוון, דמי היתר, דמי חכירה, דמי שינוי ייעוד, דמי הסכמה ועוד. אין לקבל דרישה זו כגזרת גורל ויש לבחון כל מקרה לגופו.

חוות דעת שמאית לבית משפט

כתיבת חוות דעת שמאית לבית משפט וחוות דעת בסוגיות שונות במקרקעין. משרד גסטפרוינד – מרקו נולד משיתוף פעולה בין שמאי מקרקעין לבין עורך דין, וזהו אחד מהערכים המוספים שלנו עבור קהל הלקוחות של המשרד. אנחנו מתמחים בכתיבת חוות דעת שמאית וכתיבת חוות דעת בנושאי מקרקעין שונים.

בדיקת שמאי לפני קנייה

האם המחיר שאתם עתידים לשלם עבור הנכס הוא אכן מחיר השוק, זה שמשקף את השווי האמיתי של הנכס? האם זהו המחיר המקובל בשוק? האם מה שכתוב על הנייר או מה שקיים בפועל (האם קיימים חריגות בנייה וכד')? לפני קנייה רצוי להתייעץ עם שמאי מקרקעין על מנת להבטיח שביצעתם רכישה אידיאלית.

שירותים נוספים

ייצוג לקוחות אשר רוכשים או מוכרים נדל"ן בהשגות על מס שבח, דוגמת עסקאות קומבינציה.
בדיקות לכדאיות כלכלית ושיעורי קומבינציה.
עריכת שומות לדמי שימוש ראויים.
פירוק שותפות במקרקעין ופיצול נחלות חקלאיות. עריכת שומות לירידת ערך, הגשת חוות דעת / תביעות נגד יזמים/קבלנים ועוד מגוון שירותי מקרקעין.

בדיקת שמאי לפני מכירה

בדיקות ליזמים וללקוחות פרטיים לפני רכישה ובדיקת פוטנציאל להשבחת הנכס. משרדנו מספק בדיקת שווי שוק וייעוץ מקיף עבור טיפול מול מוסדות ממשלתיים, כמו גם בניית אסטרטגיית השבחה מלאה.

מדוע לחפש שמאי מקרקעין עם היכרות עם האזור?

"אין חכם כבעל ניסיון" - היכרות מעמיקה עם השטח מקנה לשמאי המקרקעין יתרון רב, אותו הוא מעביר ללקוח. משרדנו ביצע עבודות שמאות רבות בקרית אתא, קרית חיים, קרית מוצקין, קרית ים והסביבה, ורכשנו ידע וניסיון רב באזור.

בקשו המלצות על שמאי מקרקעין

כאשר אתם מחפשים בעל מקצוע אתם לרוב מבקשים המלצות מחברים, מכרים או משפחה, אז למה לא לבדוק גם המלצות על שמאי מקרקעין בקריות והסביבה? אנחנו מעודדים אתכם לבדוק מי הוא בעל המקצוע איתו אתם עתידים לעבוד, הן ברשתות החברתיות והן בקריאות ביקורות בגוגל.

שמאי מקרקעין מומחה

מומחיות היא עניין של ניסיון, מוניטין ויכולות. לנו חשוב להיות בשורה הראשונה של שמאי המקרקעין בישראל ולספק את השירות המקצועי, האמין וההוגן ביותר.

משרד שמאות מקרקעין - הכל במקום אחד

כאשר כל הגורמים המקצועיים נמצאים במשרד אחד אז העבודה הופכת פשוטה יותר. משרד גסטפרוינד - מרקו מונה שמאי מקרקעין, עורך דין למקרקעין, מודד ואדריכל המספקים פתרון מלא לפרויקטים שאנחנו מלווים. כל הגורמים הרלוונטיים לפרויקט יושבים תחת קורת גג אחת ומקבלים החלטות יחדיו, דבר המהווה יתרון עבור קהל לקוחותינו.

לקוחות מספרים על החוויה המשותפת

אייקון כללי
אני ובני משפחתי ירשנו בית ישן בקריות, למען האמת חשבנו שהוא לא יחזיק מעמד. פנינו לגסטפרוינד מרקו, משרד שמאות מקרקעין מצוין ומומלץ מאוד, אשר גילו לנו שאפשר לבנות בניין של 4 קומות ועזרו לנו להפחית בצורה משמעותית את המיסים שחלים בעת המכירה, בלעדיהם היינו מוכרים סתם עוד בית ומפסידים כסף רב.
אילן
קרית אתא
משרד שמאות מקרקעין מקצועי מאוד, גילו זמינות רבה ועשו עבודתם על הצד הטוב ביותר. הערך המוסף שלהם עבורי היה הפוקנציות הרבות שיש להם במשרד והיכולת שלהם לתת לי פתרון כולל. בשורה התחתונה חסכו לי עשרות אלפי שקלים.
אדווה ברכה
קרית מוצקין
הגעתי למשרד שמאות מקרקעין גסטפרוינד מרקו לאחר שחיפשתי בגוגל המלצה על שמאי מקרקעין. בדיוק כמו שקראתי בהמלצות, כך גם הניסיון הפרטי שלי איתם - מקצוענים, אמינים, הוגנים והגונים. ממליצה בחום לכל מי שרוצה לקבל תוצאות מעולות ומהר.
שמחה רווה
קרית חיים

נשמח להיות השותפים שלכם לדרך

דוגמאות מהשטח

אולי יעניין אתכם גם מידע מקצועי